24 de gener, 2008

PENSAMENTS EXCÈNTRICS


Fa uns quants dies tenia el cap fet una olla de caragols. Pensaments, idees, desitjos, somnis...tot desorganitzat i ben enredat. Això no vos pensassiu que passàs desapercebut pel meu organisme. L'angoixa i malestar m'acompanyava diàriament.
De vegades basten solament unes paraules ben dites a poca distància de la teva cara. Dites d'aquella manera que et fa despertar de la situació més absurda però, que amb la qual t'estàs ofegant perquè no veus la sortida.

Doncs si, aquelles quatre paraules esperançadores ressonant dins el meu cap em varen fer recordar el que vaig aprendre de'n Xavier Delgado: Que un adult representa l'acció, la capacitat per decidir, l'execució. I jo m'havia quedat solament en ser un nen: creatiu, natural, lliure,... però, per solventar aquells malestars havia de recuperar una part de mi, la d'una persona adulta.

Així que amb els pensaments ordenats i amb coratge he decidit actuar per arribar més lluny d'aquí. No puc esperar que els demés ho facin per mi.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Qui no té es cap fet una olla de caragols qualque vegada? Aquestes coses són normals.
Estic content que aquestes quatre paraules esperançadores t'ajudassin a sortir de s'olla. A vegades necessitam un revulsiu, una injecció d'ànim que ens ajuda a veure ses coses d'una altra manera. Au venga que hi ha moltes coses que fer...
And remember: be happy, everything is gonna be alright.