12 d’octubre, 2008

Don't stop me now, I'm having a good time!!!



Sempre he pensat que això de viure cada instant de la forma més planera possible era una utopia. Però, un dia, sopant amb la meva amiga de la infància em vaig adonar que ella ho estava fent en aquell precís instant. Disfrutava de la conversa animada i divertida a la vegada que assaboria cada un dels aliments que es menjava. Mastegava pausadament i el seu paladar s'embriagava cada vegada més per tantes textures i sabors, d'una manera tan sutil que passava desapercebuda.

Jo feia precisament tot el contrari, quan tenia la mossegada a la boca estava pensant amb el tros de formatge que menjaria o el tros de pa que agafaria o amb el glop de vi que beuria després. Vivint sempre uns instants més enllà del moment en què realitat em trobava.

Però això s'ha acabat, na Maria em va donar una lliçó de com disfrutar dels instants. Des de llavors he passat de disfrutar del sopar i la conversa a assaborir cada moment, cada alenada d'aire, cada cop de tecla per escriure aquest relat. 

Només dir-vos: "Don't stop me now, I'm having a good time".

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Neli, som sa tia kpitana...he contestat el teu post al meu blog, t'enllaçat amb el teu permís...
besadetes amb pessics.

Per cert vius a Sa Ràpita? te feia per Santanyi.

Aquesta amiga teva te el secret de la vida.

L'espirga ha dit...

Kpitana, gràcies per les teves paraules. M'agrada que vegis alguna cosa del germà de ses Martínez en els meus ulls. De veres moltes gràcies.

He de dir que fa un temps que visc a sa Ràpita amb en Sion, això d'estudiar a fora fa que després, quan tornis, vulguis continuar fent el teu camí. Això sí, a Santanyí també m'hi veuen de tant en tant.

Una abraçada!!

Anònim ha dit...

ola!ya era ora q t dexes cualq comentari!estic content d q tornis a escriure.cuan acab d llegir un dls teus excrits ya fris q tornis a escriue...enga neli ms veim prest!grasis x tot!
un beso

L'espirga ha dit...

Hombreee!!!! Això m'agrada, que m'escriguis. Estic molt contenta que me diguis que t'agraden aquestes reflexions. Ja tens sa corbata preparada per anar a sa festa?

Un besito!!!

lacuisinedemaga ha dit...

M'agrada molt com escrius de la gent que t'enrevolta, Neli. Vaig estar molt contenta que ens venguessiu a veure a fira i de la conversa de divendres a Districte, ja ho saps.
Un besito de lacuisine, jaja.
Muak.wgsnvxv