22 d’octubre, 2008

Incertesa




Estava inquieta i no podia dormir. La por em feia tremolar i l'ambient càlid de l'habitació m'ofegava. Tenia ànsies de respirar aire pur però, llamps i trons anunciaven l'apocalipsi i preferia ofegar-me abans de sortir a fora. La tormenta ja ha passat i l'aire és fresc.

Com una nit de llamps i trons em sentia l'altra dia. L'angoixa m'estrenyia tan fort la gola que quasi m'ofegava i de bades podia respirar aire pur. Les llàgrimes brotaven dels meus ulls i la incertesa em deixava totalment abatuda.

"La vida et dóna respostes i solucions", diu sempre la meva mare que alguna cosa sap sobre el tema. He pogut resoldre algunes qüestions i les altres... el temps ho dirà, no sense descartar alguna tempesta pel camí.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ya torn ser x aki!jejje!d cada dia m agrada mes lo q escrius!
ah!
jo en conec un q en te mes d morro...jejje un beso cuidet